pn-pt 8.00 - 16.00
tel. 782 282 482
Napisz do nas:
biuro@rajstopy-online.pl
The best store on the web

Reklamacje i zwroty

Zwrot lub wymiana towaru

W okresie 10 dni kalendarzowych od chwili złożenia przez klienta zamówienia, przysługuje mu prawo zgodnie z przepisami ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny do odstąpienia od umowy. Nadto w myśl art. 8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. klientowi przysługuje prawo zwrotu lub wymiany zakupionego towaru bez podania przyczyny.

Klient podczas realizowania procedury zwrotu lub wymiany jest proszony o przesłanie oryginalnego opakowania oraz dołączenie dowodu zakupu (faktura VAT lub paragon) jak i uprzednie poinformowanie w formie elektronicznej o fakcie zwrotu Sprzedającego.

Zwrot i wymiana towaru odbywa się na koszt Kupującego. Przelew zwrotny na konto klienta, z którego uprzednio nastąpiła zapłata, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania paczki.   

Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać łącznie z wypełnionym dokumentem zwrotu dołączonym do rachunku. Dokument zwrotu można pobrać klikając w link: formularz zwrotu

Zwroty i wymiany prosimy wysyłać na adres:

Sklep Rajstopy-online
Górna Wilda 96
61-563 Poznań
z dopiskiem: ZWROT lub WYMIANA  


Reklamacja towaru

 W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub została otwierta – klient winien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego oraz spisać protokół odbioru z kurierem. Zgłoszenie uszkodzenia winno nastąpić bez zbędnej zwłoki w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@rajstopy-online.pl. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT). W przypadku rozpatrzenia zasadnej reklamacji, sprzedawca ponosi wszelkie koszty z tym związane, w tym wysłania nowego towaru do klienta.

Sprzedający zaznacza, iż towar może nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości, a wynika to ze stosowania różnych technik fotograficznych, innych technologii farbowania przez producenta lub ustawieniami parametrów monitora.  

Dokument reklamacji można pobrać klikając w link: formularz reklamacji

Reklamacje prosimy wysyłać na adres:


Sklep Rajstopy-online
Górna Wilda 96
61-563 Poznań
z dopiskiem: REKLAMACJA